Translate

venerdì 10 luglio 2009

Yemen: giustiziato pubblicamente un violentatore di bambini

Yehya Hussein al-Raghwah è stato condannato a morte in Yemen. L'accusa è di aver prima violentato e poi ucciso e smembrato un bambino di 11 anni. Il piccolo era andato nel negozio di Yehya per tagliarsi i capelli, ma purtroppo ha trovato la morte. River-blog riporta l'intera storia.

Dopo aver fatto marciare il condannato per le vie della città, le forze di polizia lo hanno condotto in una piazza dove si sono radunati centinaia di persone. L'uomo è stato messo con la faccia a terra e un soldato gli ha sparato in testa.


fonte: http://www.gay.tv



1 commento:

Anonimo ha detto...

Všimol som si v mnohých hoci nie všetci môžu mať zachytil zmysel niektorých správ v podobe poštou alebo nálady, ktoré sa zdajú byť trochu času na Facebooku. To je čisto komerčná prevádzka v detinate viralizzare (používať termín drahý marketing)? Pravdepodobne je to marketingových operácií Family G, ktoré hrajú kľúčovú úlohu z najpopulárnejších sociálnych sietí na svete: zvedavosť.

Skutočnosť, alebo prevádzku on-line marketingu? V prípade posledne, pretože sme presvedčení, po určitú dobu, je logické, že funguje len čiastočne. FamilyG Ťažké narušenia a jasné, že Facebook má v posledných mesiacoch, od sociálnych sietí navrhnutý tak, aby každý mohol mať stránke venovanej svoje kontakty, prezentácie nesporné, že reláciu o Family G ich život bez omeškania, do víru reality hoden klasickej show, iste contribusice tak, že niektoré operácie trvať dlhšie ako iní pešo.

Family G je len to, že je on-line komunikáciu aj mlčania, momenty konfrontácia zaujímavý príspevok čítať, pretože oni môžu skutočne obohatiť a ochudobniť nás. Na dosiahnutie tohto cieľa vznešené, Family G sme mysleli na nejakú dobu blog, teraz blízko k zabudnutia a zabudnutia, ale vydláždil cestu pre obsah ako menej atraktívne.

Ale teraz sa zdá všetko podriadiť sa dominantné myšlienka Family G, čo nie je vždy, ak vôbec sa oženil nejpravdivější princípy on-line FamilyG komunikácie, ktorej cieľom je priniesť otázky týkajúce sa aktuálneho diania, svet je spoločensko-politickej, zábava siete, trendy v sieti. A ďalej uvažovať o možnostiach z marketingu cez Facebook, čo považujeme za veľmi málo, dostanete video s nejakou cennou.